EHBO Sappemeer bij evenementen

U gaat een evenement plannen en wilt graag begeleiding van goed opgeleide EHBO’ers. Bij de meeste evenementen is dit verplicht en wordt dit op de afgegeven vergunning vermeld. Neemt u gerust contact op met onze secretaris of de evenementen-coördinator om de mogelijkheden en uw wensen te bespreken.

Onze vrijwilligers zijn goed opgeleid en gemotiveerd. Zij zijn met prima materialen en communicatiemiddelen uitgerust en zijn herkenbaar in de huisstijl van de EHBO-vereniging Sappemeer. Daarnaast worden onze vrijwilligers extra geschoold, in het bijzonder gericht op het verlenen van diensten tijdens evenementen. Hierbij worden de EHBO’ers o.a. getraind op situaties die zich kunnen voordoen tijdens muziekevenementen, sportevenementen etc.

Wij kunnen de EHBO volledig voor u verzorgen, of het nu binnen- of buitenactiviteiten betreft. Wij hebben meer dan 35 vrijwilligers en het materieel om uw evenement op het gebied van eerste hulp professioneel te kunnen begeleiden. Onze vereniging heeft ook de beschikking over een mobiele EHBO-post en een EHBO-tent die op uw verzoek kan worden ingezet, zonder dat daarvoor extra kosten in rekening worden gebracht. Meldt gerust uw evenement aan via de onderstaande telefoonnummers of via ons e-mailadres. Onze evenementen-coördinator of de secretaris zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Verder zal er door onze vereniging (afhankelijk van het aantal EHBO’ers) een onkostenvergoeding worden gevraagd.

Op welke evenementen zijn wij o.a. te vinden?

Klik op een datum in het onderstaande overzicht om te kijken op welk evenement wij aanwezig zullen zijn.

Een overzicht van een paar evenementen waar wij de EHBO ondersteunen (of ondersteund hebben).

• Oranjemarkt Sappemeer
  • Dance Experience XL Groningen