EHBO Sappemeer - Hoofdstraat 31A 9601EA Hoogezand - Tel: 06-21904943

Cursussen

Algemene informatie cursussen
Onze vereniging biedt verschillende cursussen aan. De cursussen kunnen in ons EHBO-centrum of op locatie verzorgd worden. Wij bieden de cursussen aan tegen een scherpe prijs. Dit kan omdat onze vereniging werkt zonder winstoogmerk.

De cursussen die momenteel worden aangeboden zijn:
Cursus Eerste Hulpverlener (beginnerscursus) en de herhalingslessen
Reanimatiecursussen
Eerste hulp aan kinderen (EHAK)
– BHV-cursus voor bedrijven

Heeft u voor uw bedrijf, evenement, sportclub of onderwijsinstelling een betrouwbare EHBO-vereniging nodig? Dan houden wij ons van harte aanbevolen.

EHBO centrum “Sappemeer”
Hoofdstraat 31A; 9601 EA Hoogezand
Telefoon: 06 21 90 49 43

Kosten
De kosten voor de cursussen kunt u vinden op de cursusspecifieke pagina. Sinds kort kunt u ook pinnen!

Aanmelden voor een cursus:
Wilt u zich aanmelden voor één van onze cursussen? U kunt meteen gebruik maken van het aanmeldformulier onderaan deze pagina. Vul deze zo compleet mogelijk in en druk op verzenden. Wij beantwoorden uw aanmelding zo spoedig mogelijk.